ROMAN

تمام رمان هایی که در این وب قرار گرفته می شود توسط خودم نوشته میشود هرگون کپی برداری بدون اجازه ی نویسنده پیگرد قانوی دارد برای خواندن رمان از پایین پیج شروع به خواندن کنید

-قسمت3

-بهت نمیاد مسن باشی

-چییییییی مسن عمته

-خب وقتی ازت میپرسم مثه ادم جواب بده

-فک نکنم سنم به شما ربطی داشته باشه

-ببین  قلاده دارما اگه نیاز داشتی بگو ببندم

-صفت حیوونی خودتونو به دیگران نسبت ندید

-خیلی زبونت درازه به پا یه وقت کوتاهش نکنم

-هیچ ننه قمری نتونسته کوتاهش کنه اونوقت تو میخوای کوتاش کنی

-وقتی کردم

-زهی به خیال باطل

-یه کوچه بالاتر بی زحمت نگه دارید

-خیلی خوب ,میتونم اسمتونو بدونم

-کامه

-منم بهراد هستم بهراد حسابی

-فامیلتون اصلا به شحصیتتون نمیخوره

-هرکسی یه نظری داره اینطور نیست

-قطعا همینطوره جناب اقای حسابی (باحالت پوزخند)

 

-نگفتی چند سالته

-یکبار پرسیدید ولی جوابی نشنیدید

-خب دوباره پرسیدم تا بشنوم

-خیلی کنجکاوی

-ای بگی نگی

-اوخی 18

-بهت میاد فنچ تر ازاینا باشی

-ببین مسخره بازیاتو تحمل کردم ولی توهیناتو دیگه نمیتونم تحمل کنم

-خیلی خوب چرا عصبانی میشی منم 26سالمه

-حالا کی پرسید

 

-کم نیاری یه وقت

-شما نگراننباش کم اوردم قرض میگیرم

-اونوقت ازکی

-شمارو سنن

-همینجا نگه دارید

-این کارته منه اگه یه وقت دلت خواست تلافی امروز دراری زنگ بزن

کارتو گرفتم ریز ریزش کردم وپرت کردم تو صورتش تلافی کارشم سر ماشینش خوشملش خالی کردم البته زیاد خوشگلم نبود یه زانتیا که دیگه ارزش نداره

سلام براهل خونه کسی نیست خوشگلتون یکی یدونتون اومدا نه انگار مثل اینکه هیچ کس خونه نیست

یا ابوالفضل اقا بخدا ماهیچی نداریم توروخدا هرچی میخوایین بردارین ولی کاری به من نداشته باشین خدایا اگه امروز قراره سرماچیزی بیاد کارو یه سره کن صدای قهقه اش رفت بالا

خرس گنده این بی مزه بازیا چیه در میاری روانی فک کنم اولین پروژه ی تحقیقاتی که میگیرم جنابعالی باشی ببند دیگه

نمی ببندم میگم ببندم نمیبندم خیلی خب نیم وجبی حالا مه نمیبندی من خودم میبندم باشه ببخشید غلط کردم افرین خرس گنده

-کامران



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 16 تير 1394برچسب:,ساعت 14:41 توسط satangirl| |